КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
НАЛАШТУВАННЯ
НАЛАШТУВАННЯ контекстної реклами
Контекстна реклама зазвичай використовується в якості доповнення до загального комплексу пошукового просування, у випадках, коли необхідно дуже швидко наростити кількість продажів, а також, якщо сайт в силу деяких специфічних особливостей неможливо ефективно розкручувати за допомогою SEO.
Вартість послуг компанії Мир веб розробок
Ціна на послуги з ведення рекламної кампанії становить 3800-4000 гривень, незалежно від її бюджету. Результати будуть помітні вже протягом трьох днів – власник сайту побачить різке зростання продажів і збільшення прибутку, тому вартість послуг окупиться дуже швидко.

- Запуск рекламної кампанії в контекстних системах виробляється під час піку продажів для проектів, що мають виражену сезонність просування.
Односторінкові продають сайти-Лендінзі складно просувати в пошукових системах, так як невелика кількість контенту не фіксує увагу пошукових систем. Тому залучення покупців на Лендінгем здійснюється за рахунок покупки трафіку в рекламних сервісах.
SEO-розкрутка сайту з нуля до комерційно прийнятного рівня трафіку займе тривалий час. Якщо засновники стартапу хочуть прискорити процес зростання відвідуваності, на початковому етапі доцільно застосувати контекстну рекламу для ознайомлення цільової аудиторії з новим веб-проектом.
Сьогодні найбільшими і ефективними системами контекстної реклами є Google AdSense і Яндекс.Директ. Обидва сервіси мають як схожі риси, так і суттєві відмінності.Залежно від цілей бізнесу вибирається той чи інший рекламний сервіс або ж використовуються обидва паралельно.
Контекстна реклама Яндекс
Замовляти рекламу в Google AdSense доцільно для того щоб охопити аудиторію мобільного інтернету. Рекламу в AdSense можна використовувати при проведенні технічно складних товарів і послуг, оскільки користувачам Google мають в середньому більш високий рівень освіти.
Оптимізація та налаштування рекламних кампаній в системах контекстної реклами ведеться методом альфа-бета тестування. Маркетолог виробляє численні експерименти з різними типами оголошень з метою знайти максимально ефективні формати комерційних пропозицій.
Супровід рекламних кампаній – справжнє мистецтво, яке потребує глибоких знань в області інтернет-маркетингу, розуміння споживацької психології та володіння навичками поводження з сучасним програмним забезпеченням, без якого неможливо обробляти колосальні обсяги даних, одержуваних в процесі моніторингу змінюються ситуацій.
Контекстная реклама Гугл
Рекламний сервіс Google AdSense хоча і не настільки популярний у користувачів, як Яндекс.Директ, зате має деякі важливі особливості та переваги.
-Близько 85% всіх смартфонів і планшетів в світі працюють на платформі Android.
-Android – це Google.
-На всіх пристроях Андроїд за замовчуванням використовується в браузерах пошук Google.
-Тому мобільна цільова аудиторія буде шукати товари і послуги в пошуку Google.
ЩО ВАМ ДАСТЬ “КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА”

Швидкий запуск.
Рекламна кампанія почнеться буквально протягом 3-7 днів.

Точність
Реклама буде показуватися безпосередньо цільової аудиторії, зацікавленої у ваших послугах.

Вигідна ціна.
Ви платите за перехід клієнта на ваш сайт, що забезпечує високу окупність.

Гнучкість
Ви можете оперативно внести зміни в текст оголошення, при необхідності призупинити кампанію.
Етапи робіт
Вивчення просуваються товарів і послуг, аналіз конкурентів. Складання семантичного ядра, визначення основних ключових запитів, за якими буде просуватися сайт.
Складання плану рекламної кампанії. Угруповання запитів, оцінка цільових сторінок, складання та затвердження клієнтів тексту рекламного оголошення.
Налаштування рекламної кампанії в Google AdSense і Яндекс.Директ, установка аналітичних систем, кодів ремаркетингу, коригування ставок.
Щоденна перевірка і коректування (при необхідності) рекламної кампанії, надання клієнту докладних звітів ефективності кампанії.