Розробка логотипу
Креативно і зі змістом

Створення логотипу –

одна з найперших завдань у формуванні фірмового стилю і популяризації бренду компанії. Маркетологи в один голос стверджують – всім відомого бренду доводиться як мінімум значно менше витрачати грошей на комерційну рекламу.
Як максимум – грамотна розробка логотипу робить образ компанії впізнаваним, а продукцію – бажаної на рівні підсвідомості. Досвідчений комерсант знає, що люди часто роблять покупки зовсім не за рішенням здорових міркувань, а під впливом емоційних спонукань.

Роль логотипу в розвитку бізнесу
Основне завдання логотипу – миттєва запам’ятовуваність. Як тільки замовити логотіпчеловек бачить перед собою кілька значків різних компаній на однорідних товарах – як ви думаєте, який продукт має більше шансів бути купленим?
Правильно – товар з найвідомішим логотипом. Потенційний покупець в першу чергу звертає увагу на логотип як своєрідний знак якості і гарантію повного задоволення. І тільки потім починається вивчення специфікації товару.

Розробка логотипу

Щоб створити логотип компанії, команда дизайнерів, маркетологів і фахівців з споживацької психології проводить ретельне дослідження особливостей ментальності цільової аудиторії.
Як бачите, ціна за логотип для вашої компанії – це зовсім не вартість роботи художника зі створення маленького нескладного малюнка. Вдалий логотип – це гарантовані інвестиції в розвиток вашого бізнесу, які будуть приносити вам високі дивіденди протягом багатьох наступних років.
Логотип несе в собі фірмовий стиль компанії і в подальшому відіграє свою роль в створенні сайту, в створенні дизайну сайту і багато чого іншого.

ЩО ВАМ ДАСТЬ “СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПУ”

СВІЖІ РОБОТИ

Етапи робіт

  • Збір інформації про компанію, для якої створюється логотип, уточнення побажань замовника, виявлення особливостей цільової аудиторії фірми

  • Розробка концепції майбутнього логотипу. Розробляється відразу кілька логотипів (зображення, букви, поєднання картинки і букв і т.д.)

  • Внесення змін до концепції розробляється логотипу. Наприклад, дизайнерам може подобатися логотип, а замовнику немає (або навпаки).

  • Впровадження логотипу – заключний і найбільш важливий етап. Розробляється концепція маркетингової кампанії, продумуються носії логотипу і т.д.