Соціальний маркетинг
SMM. Реклама в соціальних мережах.
SMM це ведення Вашої соціальної сторінки (facebook, instagram).
Аналіз цільової аудиторії
Аналіз сторінки соціальної, на наявність помилок + виправлення
Базове ведення сторінки
Індивідуальний дизайн зображень
Робота з лідерами думок (блогери, люди, цільові клієнти)
Які кінцеві цілі стоять перед компанією? Продавати товари? Отримати замовлення на надання послуг? Від характеру продукту залежить цільова аудиторія.
Залучення цільових передплатників гарантовано 1000 передплатників в місяць.
Покази банерної реклами, приблизно до 3 млн. Показиов в будь-якій країні світу, з певної тематики
Повний адміністрування сторінки
Додатковий постинг (більше 3-х постів в тиждень)
Ведення проекту в вихідні та святкові дні
Ведення на англійській мові
Підготовка контенту англійською мовою

Переваги соціалмедіа маркетингу
У разі вдало обраної стратегії і ефектно проведених рекламних акцій в соціальному середовищі виникає так званий вірусний ефект. Користувачі стають настільки натхнені якоюсь подією, що починають поширювати рекламну інформацію з власної волі і абсолютно безкоштовно.
Складність просування в соціальних мережах в тому, щоб не допустити у користувачів навіть найменшої підозри на рекламний характер акцій. Інакше люди будуть ображені, розчаровані і заходи приведуть до зворотного результату.
ЩО ВАМ ДАСТЬ РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ

Висока конверсія.
Сторінку в соцмережі будуть відвідувати люди, зацікавлені в товарі чи послузі.

Інтерактивність
Ви будете завжди знати думку передплатників про те, які послуги користуються попитом ними найбільше.

Зворотній зв’язок.
Ви зможете постійно спілкуватися з фоловерів з будь-яких країн світу.

Вірусний ефект.
Передплатники будуть поширювати інформацію про вас безкоштовно і на добровільних засадах.
Етапи робіт
Визначення конкретних завдань і цілей, аналіз конкурентів. Фахівцям необхідно чітке розуміння, які товари і послуги будуть просуватися, які основні конкуренти у компанії і т.д.
Створення груп з цільовою аудиторією, первинне наповнення і оформлення груп. Для успішного просування товарів в соцмережах необхідно залучити цільову аудиторію.
Генерація корисного і релевантного контенту. Щоб підтримувати постійний інтерес до брендованих аккаунту, необхідний дійсно якісний і актуальний контент.
Заходи, що дозволяють підтримувати високий інтерес до сторінці, проведення, конкурсів, промо-акцій для генерації вірусного ефекту від просування.