РЕДИЗАЙН САЙТУ
сучасний тренд

Редизайн сайту, що це таке і для чого проводиться?

Редизайн проводиться не тільки для оновлення зовнішнього вигляду сайту та приведення ресурсу у відповідність з сучасними стильовими рішеннями, він може істотно поліпшити просування проекту в пошукових системах і навіть підвищити конверсію трафіку, тим самим роблячи позитивний вплив на бізнес.

В яких випадках сайт потребує того, щоб був проведений редизайн сайту?

  • У випадках суттєвих змін в галузевих концепціях призначених для користувача інтерфейсів.
  • При зміні компанією фірмового стилю </ strong>, логотипу, колірних рішень.
  • З метою підвищити призначене для користувача зручність ресурсу.
  • Для активізації відвідувачів, з метою вплинути на емоції та звички людини, наростити число замовлень і покупок.

Що включає в себе редизайн сайту

Редизайн сайту включає в себе оновлення, а іноді і заміну системи управління контентом, модернізацію системи навігації, будь-які зміни в інтерактивному функціонал.
В результаті успішного проведення роботи ресурс стає більш зручний для відвідувачів. Це призводить до поліпшення поведінкових факторів, які сьогодні враховуються пошуковими системами в якості основного параметра оцінки проектів при ранжируванні для формування сторінки видачі.
Інтернет-маркетологи наводять чимало реальних кейсів, коли для миттєвого виведення середнього сайту в ТОП10 виявлялося достатньо однієї тільки грамотної роботи по зміні дизайну. При цьому ніяких операцій з контентом і внутрішньою оптимізацією не було зроблено взагалі.

Як проводиться редизайн сайту

Порівнюючи редизайн з пластичною операцією можна впевнено сказати – якщо хороша робота приведе до поліпшення ресурсу, то неправильні дії можуть позбавити ресурс не тільки прибутку, але і привести до серйозного зниження привабливості.
Слід враховувати психологію цільової аудиторії. Люди звикають до речей, які протягом тривалого часу залишаються незмінними, як-то пристосовуються. Тому слід розуміти, що зміни в структурах і системі можуть серйозно зруйнувати відпрацьовані патерни користувача поведінки і перешкодити людям в досягненні звичних цілей.
Редизайн проводиться поступово і протягом тривалого часу, за участю досвідчених фахівців – аналітиків, маркетологів, оптимізаторів, тому ціна питання не може бути обмежена лише вартістю роботи художника з підготовки малюнків. Редизайн не тільки графіка – це комплексне маркетингове захід.

ЩО ВАМ ДАСТЬ СТВОРЕННЯ “редизайн сайту”

СВІЖІ РОБОТИ

Eтапи робіт

  • Постановка цілей і завдань, визначення цільової аудиторії ресурсу, виявлення причин, за якими необхідно провести редизайн сайту.

  • Аналіз стану ресурсу, оцінка якості графічного оформлення і юзабіліті проекту, зручності інтерфейсу, якості контенту та працездатність функціоналу.

  • Формування плану редизайну. Найважливіший етап, що передує безпосередньому внесення правок в конструкцію і контент сайту.

  • Внеченіе змін, верстка, тестування змін (включаючи альфа-бета тестування), перевірка функціоналу оновленого ресурсу, передача сайту замовнику.