Фірмовий стиль
створення фірмового стилю компанії

Для чого потрібно створення фірмового стилю компанії?

Створення фірмового стилю – один із фундаментальних пунктів сучасної маркетингової стратегії. Державі, щоб бути суверенною, необхідно мати герб, прапор і гімн. Компанії, щоб бути успішною і процвітаючою – необхідні логотип, фірмовий стиль і слоган.
Фірмовий стиль допоможе компанії залучити на себе загальну увагу потенційного клієнта і тим самим забезпечити собі конкурентну перевагу.
Фірмовий стиль це як фундамент, який дозволяє в подальшому будувати на своїй основі створення веб дизайну сайту, створення логотипу, створення інших елементів дизайну компанії.

Розробка фірмового стилю
Розробка фірмового стилю ведеться інтуїтивно, шляхом послідовного перебору найтонших варіацій буквально кожного окремого елемента.

Наприклад, невелика зміна відтінку кнопки «Купити» може збільшити продаваемость товару буквально в кілька разів. Залежно від основного продукту підбирається колірна схема і стильові візуальні і звукові рішення.

Пошук фірмового стилю

Вибір стилю компанії – це творче заняття і результати іноді бувають абсолютно дивовижними і непередбачуваними. У деяких випадках дизайнери і маркетологи шляхом внутрішнього передбачення створюють випереджаюче свій час стильове рішення для компанії.

ЩО ВАМ ДАСТЬ СТВОРЕННЯ “ФІРМОВОГО СТИЛЮ”

СВІЖІ РОБОТИ

Етапи робіт

  • Підготовчий етап включає в себе збір інформації про компанії, з’ясування побажань замовника, аналіз основних конкурентів фірми і її цільової аудиторії.

  • Другий етап передбачає визначення стратегії і розробку концепції майбутнього фірмового стилю. Збираються ідеї, образи стилю і т.д.

  • Третій етап – визначення і виділення основного варіанту стилю з усіх пропозицій, візуалізація. Проводиться підбір шрифтів і символів, створюються ескізи.

  • Розробка бренд-бука, впровадження фірмового стилю, визначення носіїв, за бажанням замовника патентний захист розробленого стилю компанії.