ПОВЕДІНКОВИЙ ФАКТОР ранжування

Seo просування сайта. Фактор ранжування ─ поведінковий

Фактор ранжування ─ поведінковий включає:

  1. Кількість проведеного користувачем часу на порталі.
  2. Кількість та якість перегляду сторінок.
  3. Кількість відмов.
  4. Напрямок, із якого йде трафік.
  5. Кількість зворотного зв’язку з користувачем (вподобайки, коментарі та шери).

Це дуже важливий пункт, який враховує Гугл, коли аналізує ваш сайт. Якщо ваш сайт поганий поведінковий фактор, тобто користувачі надовго там не затримуються, це говорить пошуковій системі, що ваш сайт низької якості ─ він не приваблює користувачів контентом, якістю роботи, він може бути нерелевантний, нецікавий, некрасивий, незручний.

Так ось, щоб такий показник, як поведінковий фактор ранжування, був на високому рівні, необхідно виконувати цілу низку комплексних робіт, починаючи зі створення сайту.

  Структура сайту має бути продумана, щоб у майбутньому він був зручним для користувача:

• щоб у ньому була зручна навігація, меню розкривало всі ієрархії категорій та підкатегорій;
• щоб сайт швидко працював;
• був графічно та візуально приємним, за графіком відповідав фірмовому стилю компанії та загальній тематиці сайту;
• вкладеність сторінок не повинна перевищувати трьох кліків, бажано зробити так, щоб користувач міг ходити сторінками, не роблячи більше двох кліків.

  1. Якість контенту, наявність його на сторінках, тексти, відео, картинки, банери, інфографіка:
• Бажано, щоб на кожній сторінці товару, послуги, категорії був текст, якісно написаний та унікальний. У його заголовку має бути основний ключовий запит, наприклад, «Кільце золоте з рубіном». Текст, який ви розміщуєте, має розкривати тему, бути корисним та цікавим. Для цього вам потрібно знайти хорошого копірайтера, який зможе розібратися у темі та розуміє, як використовувати ключі в тексті.
• Розміщене в тексті відео, наприклад, інтегроване з ютюба або розміщене через сайт, допоможе користувачеві затриматися на сторінці та детальніше ознайомитися з інформацією.
• Розміщена інфографіка дозволить урізноманітнити сайт та краще розкрити тему, затримати користувача та покращити вигляд сайту загалом.
• Текст повинен включати картинки та мати структуру для зручності читання.
• Повинні бути фото товарів, послуг – кілька варіантів у різних планах.
• Також потрібні банери з важливою інформацією та заголовком, що продає.
• І останнє – наявність на сайті якісного блогу, де у статтях є відео, інфографіка, картинки та верстка.

seo просування

2. Сторінка сайту, її наповнення має точно відображати мету та тематику. Наприклад, якщо це золоте кільце з діамантом, значить, у заголовку не повинно бути срібла, в тексті не повинно бути срібла або платини, тому що якщо в тексті головна мета перемішується з другорядною, то пошукова система може видати цю сторінку під сріблом, але, зайшовши неї, користувач побачить, що там продається інший тип товару. Це називається нерелевантна сторінка, і користувач швидше за все піде з неї і тим самим погіршить поведінкові фактори.

3. Якщо це магазин, то в категорії мають бути фільтри для зручності навігації.

4. Сайт має бути зручним для використання зі смартфона та планшета, для цього він має бути адаптований. Отже, дизайнеру попередньо потрібно підготувати макети для версій смартфона та планшета.

Кількість та якість перегляду сторінок

Щоб ваш сайт переглядали якнайбільше, він має бути наповнений цікавим, корисним, якісним текстовим, відео та графічним контентом, а також повинен відображати основну тему сторінки та швидко працювати. Сайт має бути візуально привабливим з повним розкриттям теми сторінки, з наявністю якісних графічних зображень.

Резюмуючи все це можна сказати: якщо ваш сайт в цілому буде якісно, повноцінно наповнений, зручний, релевантний, привабливий своєю графікою і контентом, то все це згодом дасть вам хороші поведінкові фактори.

Кількість зворотнього зв’язку з користувачем (понравники, коментарі та шери)

На вашому сайті має бути зв’язок з такими формами, як відгуки, кнопки «поділитися в соціальних мережах», «надіслати запит», форма «питання-відповідь». Це допоможе вам створити з користувачем зворотний зв’язок.
Сайт буде частково розвиватися за рахунок дій користувачів, таких, як поділитися, залишити відгук, написати коментар, поставити лайк до товару, оскільки цим вони створюватимуть на сайті комунікацію, а комунікація затримує на сторінках інших людей і допомагає покращувати поведінкові фактори, глибше вникати у тему вашого проекту іншим людям.
—————-
Візьмемо за приклад
Щоб зрозуміти, скільки часу користувач провів на вашому сайті, вам необхідно налаштувати статистику відвідувань, наприклад, Google Analytics. Для цього ви заходите в гугл аналітікс під своїм обліковим записом гугл, а якщо у вас його немає, то реєструєтеся. Після цього вам потрібно отримати від аналітики скрипт відстеження та розмістити у коді вашого сайту. Розмістити код зможе ваш програміст або веб-майстер або це можна зробити самостійно через редактор коду головної сторінки.