Контекстна реклама - Креативне агентство "Світ веб розробок"

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
НАЛАШТУВАННЯ

НАЛАШТУВАННЯ контекстної реклами

Контекстна реклама зазвичай використовується в якості доповнення до загального комплексу пошукового просування, у випадках, коли необхідно дуже швидко наростити кількість продажів, а також, якщо сайт в силу деяких специфічних особливостей неможливо ефективно розкручувати за допомогою SEO.

Вартість послуг компанії Мир веб розробок
Ціна на послуги з ведення рекламної кампанії становить 3800-4000 гривень, незалежно від її бюджету. Результати будуть помітні вже протягом трьох днів – власник сайту побачить різке зростання продажів і збільшення прибутку, тому вартість послуг окупиться дуже швидко.

  • Запуск рекламної кампанії в контекстних системах виробляється під час піку продажів для проектів, що мають виражену сезонність просування.
    Односторінкові продають сайти-Лендінзі складно просувати в пошукових системах, так як невелика кількість контенту не фіксує увагу пошукових систем. Тому залучення покупців на Лендінгем здійснюється за рахунок покупки трафіку в рекламних сервісах.
    SEO-розкрутка сайту з нуля до комерційно прийнятного рівня трафіку займе тривалий час. Якщо засновники стартапу хочуть прискорити процес зростання відвідуваності, на початковому етапі доцільно застосувати контекстну рекламу для ознайомлення цільової аудиторії з новим веб-проектом.
    Сьогодні найбільшими і ефективними системами контекстної реклами є Google AdSense і Яндекс.Директ. Обидва сервіси мають як схожі риси, так і суттєві відмінності.Залежно від цілей бізнесу вибирається той чи інший рекламний сервіс або ж використовуються обидва паралельно.

Контекстна реклама Яндекс

Замовляти рекламу в Google AdSense доцільно для того щоб охопити аудиторію мобільного інтернету. Рекламу в AdSense можна використовувати при проведенні технічно складних товарів і послуг, оскільки користувачам Google мають в середньому більш високий рівень освіти.
Оптимізація та налаштування рекламних кампаній в системах контекстної реклами ведеться методом альфа-бета тестування. Маркетолог виробляє численні експерименти з різними типами оголошень з метою знайти максимально ефективні формати комерційних пропозицій.
Супровід рекламних кампаній – справжнє мистецтво, яке потребує глибоких знань в області інтернет-маркетингу, розуміння споживацької психології та володіння навичками поводження з сучасним програмним забезпеченням, без якого неможливо обробляти колосальні обсяги даних, одержуваних в процесі моніторингу змінюються ситуацій.

Контекстная реклама Гугл

Рекламний сервіс Google AdSense хоча і не настільки популярний у користувачів, як Яндекс.Директ, зате має деякі важливі особливості та переваги.
-Близько 85% всіх смартфонів і планшетів в світі працюють на платформі Android.
-Android – це Google.
-На всіх пристроях Андроїд за замовчуванням використовується в браузерах пошук Google.
-Тому мобільна цільова аудиторія буде шукати товари і послуги в пошуку Google.

ЩО ВАМ ДАСТЬ “КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА”

СВІЖІ РОБОТИ

Етапи робіт

  • Вивчення просуваються товарів і послуг, аналіз конкурентів. Складання семантичного ядра, визначення основних ключових запитів, за якими буде просуватися сайт.

  • Складання плану рекламної кампанії. Угруповання запитів, оцінка цільових сторінок, складання та затвердження клієнтів тексту рекламного оголошення.

  • Налаштування рекламної кампанії в Google AdSense і Яндекс.Директ, установка аналітичних систем, кодів ремаркетингу, коригування ставок.

  • Щоденна перевірка і коректування (при необхідності) рекламної кампанії, надання клієнту докладних звітів ефективності кампанії.